نظر از: م،آ [بازدید کننده]

م،آ

مهدی آقازاده گفت:
با سلام، من برای این مجله مقاله فرستادم، مقاله تایید شد و پرداخت انجام شد. پس از گذشت حدود ۲۰ روز هیچ خبری از مجله نیست و هیچ ایمیلی برای من فرستاده نشده، ضمن اینکه این مجله نه تلفن جواب میده و نه ایمیل و حتی ایمیل اصلی مجله خارج از سرویس است.
در توضیحات سایت، آدرس جایی که برای نمایه شدن مقاله نوشته، اصلا وجود خارجی نداره! در بسیاری از جاها (ازجمله کانال تلگرام) ادعای علمی ترویجی داره که نیست و در بسیاری جاها اداعای علمی پژوهشی!! که اونم نیست. در بعضی جاها اسم مدیر مسوول اصفهانی هست! در بعضی جاها اسماعیلی!
هیچ نشانی(ایمیل) از نویسنده مقالات در هیچکدوم از مقالاتشون وجود نداره که بشه ازشون سوال پرسید و‌ باهاشون ارتباط برقرار کرد!
چطور باید به این مجله اعتماد کرد؟

1398/02/29 @ 09:43

پاسخ از: پ‍ژوهش حوزه علمیه فاطمه الزهراسلام الله علیهاشیراز [عضو] 

باسلام قبل از ارسال هر گونه وجه نقد به مجلات بایستی شما ره تلفن معتبر از دفتر جمله گرفته شود و یا اینکه با اطمینان از مسئولان مجله وجه واریز کرد.اگر آدرسی از دفتر مجله داشتید میتونستید مراجعه کنید . این احتمال هم هست که بخاطر شرایط موجود در کشور و بیماری کرونا فعلا تعطیل باشند و عدم پاسخگویی آنها به این دلیل باشد. متاسفانه بنده هم قبلاً ۲۰۰ تومن برای چاپ مقاله به یکی از مجلات واریز کرده ام و حدود یکسال هست که هیچ خبری نشده

1399/02/23 @ 11:29

نظر از: پ‍ژوهش حوزه علمیه فاطمه الزهراسلام الله علیهاشیراز [عضو] 

با سلام . به “آدرس سایت” ذکر شده مراجعه کنید . تلفن پاسخگویی به شما در این زمینه در آن سایت درج شده است.

1396/10/23 @ 22:29

نظر از: حسین نجاتیان شجاعی [بازدید کننده]

حسین نجاتیان شجاعی

سلام برای ارسال مقاله به مجله چه باید کرد؟ مدت بررسی و هزینه ها چگونه است؟ متشکرم.

1396/10/15 @ 22:48


فرم در حال بارگذاری ...