به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طرح مسابقه «غائب حاضر» ویژه مبلّغان فعّال فضای مجازی در دو بخش مسابقه تولید محتوای مهدوی و بازنشر محتواهای منتخب، برگزار میگردد :
اوست که در انتظار توست تا پردهی غیبت را بدری و چهرهی دلآرایش را به مشاهده بنشینی
او غائب نیست؛ از هر حاضری حاضرتر است
این تویی که غائبی، تو باید حاضر شوی، او منتظر توست
با توجه به فرارسیدن ماه شعبان نزدیک شدن به سالروز ولادت خاتم الاوصیاء، امام مهدی موعود (عج الله تعالی فرجه الشریف)به همت اداره تبلیغ مجازی دفتر تبلیغات اسلامی حوزه علمیه قم، طرح مسابقه «غائب حاضر» ویژه مبلّغان فعّال فضای مجازی در دو بخش مسابقه تولید محتوای مهدوی و بازنشر محتواهای منتخب، برگزار میگردد.
موضوعات:
مهدی باوری
مهدی موجود (اثبات وجود و امامت حضرت)
فلسفه وجودی امام غائب
کارکرد باور مهدوی
مهدی یاوری
شاخصههای جامعه مهدی یاور
شاخصههای خانواده مهدی یاور
شاخصههای یاور منتظر
مهدی ستیزی
تحلیل و بررسی شیوههای تبلیغ و نفوذ در میان نخبگان
نقد مبانی مدعی یمانی (احمدالحسن)
پاسخ به شبهات مطرح در این عرصه
نکات لازم جهت شرکت در مسابقه تولید محتوا:
*کلّیه مبلغین داری پرونده فعال در اداره کل تبلیغ نوین میتوانند در این بخش شرکت نمایند.
*نفرات اوّل در هر قالب، هدیه ۲۵۰۰۰۰۰ریالی دریافت مینماید.
*محتوا میبایست در قالبهای زیر با رعایت حدنصاب تولید شود.
قالبهای تولید محتوا
حدنصاب تولید
عکس نوشته
۲۵ عدد
پوستر
۱۰عدد
کلیپ تصویری حداکثر ۶۰ ثانیه
۳ مورد
نرمافزار اندروید
۱ مورد
متن کوتاه
۱۵ متن
*ملاکهای ارزیابی همان ملاکهای تولید محتواست،با چند تبصره محتوایی در محتواهای گرافیکی و تصویری:
- متناسب با موضوعات طرح
-تناسب سایز، رنگبندی و تکنیک های گرافیکی متناسب با شبکههای اجتماعی و پیامرسان
-عدم استفاده از هرگونه آرم یا لوگو در تصاویر.
* میانگین ارزیابی هر مطلب از منتخبین میبایست «خیلی خوب» باشد.
* چنانچه بیشازحد نصاب،محتوا در یک قالب ارسال شود،تعداد مطالب(بهاندازه حدّ نصاب)اخیر ارسالکننده،ارزیابی و محاسبه میشوند.
* چنانچه قادر به تولید محتوا در چند قالب هستید،مانعی برای شرکت در آن نیست، اما توجه داشته باشید، در صورت برگزیده شدن در چند قالب، فقط از یک قالب تقدیر میشود.
* شرکتکنندگانی که میانگین ارزیابی محتواهای به حدنصاب رسیده آنها، «خوب» و« خیلی خوب» باشد و از برگزیدگان نباشند، نسبت به محتواهای تولیدشده حق التبلیغ دریافت مینمایند.
* محتواهای تولیدشده میبایست قبلاً در محیط فعالیت مبلّغ منتشرشده باشد و رونوشت آن از طریق آیکون «مسابقه غائب حاضر» در میز کار شخصی به سامانه ارسال گردد.
زمان مسابقه (تولید محتوا):
از ۲۷ رجب(۵ اردیبهشت ماه) تا نیمه شعبان(۲۲اردیبهشت)
بخش بازنشر محتواهای غائب حاضر
این بخش، مخصوص مبلّغینی است که در شبکههای اجتماعی و پیامرسان مشغول فعالیت هستند و قبلاً با مدیر هماهنگکنندهی شبکههای اجتماعی و پیامرسان ، هماهنگی لازم را انجام داده باشند.
محیط های انتشار
شبکههای اجتماعی
شبکههای پیامرسان
زمان بازنشر
از شب میلاد حضرت علیاکبر(علیهالسلام) ۱۰ شعبان(۱۷اردیبهشتماه) تا ۱۸ شعبان (۲۵اردیبهشت)
ملاکهای مدّ نظر در بازنشر
٭ تعداد اعضای کانال، پیج و …
٭ تعداد بازدید مطالب
٭ میزان مشارکت در طرح(تعداد کل مطالب منتشرشده)که میبایست حداقل محتوای بازنشری ۱۴ و حداکثر ۳۰ مطلب
* استفاده از هشتک # غائب_حاضر و #غایب_حاضر
٭ بهروزرسانی مطالب بهطور دائم و مستمر در طول زمان اجرای طرح.
٭ ارسال عکس از صفحه (اسکرین شات) از کلیه مطالب منتشره در قالب یک یا چند فایل فشرده (زیپ شده) بعد از اتمام طرح بازنشر به مدت پنج روز در سایت بلا.
* محاسبه حق التبلیغ بر اساس آمار بازدیدکنندگان، لایک و …است، لذا بعدازاینکه مطلب بازخورد داشت اقدام به تهیه عکس از صفحه نمایید).
آدرس تهیه محتوای بازنشر:
برای همه مبلغین نوین سلامتی و توفیق الهی را خواستاریم.